S04786 shipping confirmation pimax 8kx

Dear enthused, @Pimel

I just want to let jou know that I got my track and trace number via email for FedEx. Delivery is on Monday 27 of September.:rofl:

Dag na mijn verjaardag, wordt oktober voor mij dan denk ik

Kans is groot dat jij hem binnen kort ook wel krijgt. Ligt er wel aan wanneer je hem besteld hebt :wink:

31 okt besteld maar pas 5 dagen later betaald, dus ik maak me maar geen illusies haha

1 Like

Ik heb ook besteld op 31 oktober en kan niet begrijpen hoe een bedrijf niet op besteldatum kan verzenden?

Ik heb op 30 oktober besteld maar het geld kwam pas na het einde van de maand november binnen. fout van de bank, oude technologie Swift. Had een hele procedure moeten doen via rabobank om uit te laten zoeken waarom het geld niet aankwam.

1 Like

Ik heb 31 oktober besteld, maar PayPal heeft pas op 4 november geld verzonden.
Maar hoe dan ook, zie niet hoe sommige bestellingen van Dec en Jan al zijn afgeleverd

Ja het is vreemd maar het belangrijkste is dat we de headset uit eindelijk krijgen. Nog effe vol houden!

Hopelijk voor de Gouden Week die op 1 oktober begint
De Chinese nationale feestdag wordt elk jaar op 1 oktober gevierd om de oprichting van de Volksrepubliek China te herdenken. Op die dag vinden landelijk veel grootschalige activiteiten plaats. De zevendaagse vakantie van 1 tot en met 7 oktober wordt ‘Gouden Week’ genoemd, waarin een groot aantal Chinezen door het land trekt.
Klinkt als een nieuwe vertraging

Ja ik hoop het ook voor je